مــــــاوی شاپ رویای رنگین یک خواب

ارائه شیک ترین وبه روزترین سرویس های لحاف روتختی وپتو های (کره ای وترک) تک وانحصاری در استان کرمان،رفسنجان

مــــــاوی شاپ رویای رنگین یک خواب

ارائه شیک ترین وبه روزترین سرویس های لحاف روتختی وپتو های (کره ای وترک) تک وانحصاری در استان کرمان،رفسنجان

مــــــاوی شاپ  رویای رنگین یک خواب

به این نکته توجه داشته باشید که عکس ها هرگز بیانگر زیبایی وکیفیت این محصولات نیستن.بدلیل زیاد بودن نور محیط تصاویر کمرنگتر شده ورنگ واقعی محصولات را بخوبی نشان نمیدهند

مشخصات این محصول:

1-اندازه 140*110

2_فوق العاده نرم ولطیف (super soft)

3-دو رو

4-وزن 1.2kg

5-قیمت تمامی مدل ها 80،000 تومان

بدلیل پایینتر امدن نرخ ارز تخفیف خورد(75000)تومان از امروز شنبه 16 اذر

پتو نوزادی طرح پری دریایی

پتو نوزادی طرح لاکی و دوستان پتو نوزادی طرح خرگوش بازیگوش پتو کودک طرح نی نی و زنبوری ↓

پتو نوزادی طرح حیات وحشپتو نوزادی طرح Boy 12(تمام شد)جهت سفارش واطلاع از موجودی با شماره 09371926432 تماس حاصل فرمایید

نظرات  (۱۱)

سلام ماوی جون من میخوام ..شماره مو بصورت خصوصی واستون ارسال میکنم لطفا به محضیکه رسید بمن اطلاع بدین
پاسخ:
سلام خانم باشه چشم حتما.پس اسم شمارو تو لیست ثبت سفارشاتمون میذارم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
منم این سایز پتو میخوام،شمارهمو تو**** ** ** **** خصوصی برات میفرستم
پاسخ:
سلام اوکی مینا خانم حتما..تا سه شنبه میرسه کارامون ایشالا عکسشونم تا سه شنبه تو سایته..کارای فوق استثنایی
  • مامان سورنا
  • سلام .من یه دونه می خووام .لبته اول باید ببینمشون.لطفا وقتی رسید خبرم کنین
    پاسخ:
    سلام مامان سورنا جون.ببینید خانم ما تا دوشنبه جنسامون انباره.ایشالا سه شنبه عکساشون تو همین صفحه است.شما لطفا شماره تون از همینجا ارسال کنید تا بهتون خبر بدیم.چون لیست سفارشاتمون پر شده تنها واسه 7 نفر دیگه جا داریم.همه پیش فروش شدن.اسم شمارو میذارم تو لیستمان.
  • یاس رویایی
  • سلام.من می خوام یه دونه فقط اینکه عیر اینا مدل دیگه ایی هم دارین .طریقه سفارش دادن رو هم لطف کنید بگید
    پاسخ:
    سلام.خانم...اره این مارک فقط همین مدلارو داره.البته مدل خرگوشی و boy 12  تموم شده بقیه موجوده...روش سفارش اینه که شما با شماره ما که تو سایت هستش تماس میگیرید سفارش خودتون میدین.بعد وجه واریز میکنید ما براتون ارسال میکنیم.هزینه ارسال با پست سفارشی حدودا 5 تا 6 تومن...با تیپاکس تا تهران 10 تومنه.از نظر کیفیت ولطافت این پتوها بینظیرن.طی یک هفته گذشته 50 تا ازش فروخته شده تنها 8 تای دیگه باقی مونده....دو رو هم هستش
  • مینا از اصفهان
  • با سلام
    و با تشکر از ماوی عزیز
    واقعا میخوام تشکر کنم ازتون هم بابت اینکه دقیقا همونطور که گفتین پتو 24 ساعته دستم رسید وهم اینکه واقعا جنسش عالی ومحشره..مرسی امیدوارم موفق باشید.انشالله خریدای بعدیم هم از شما هستش
    سلام عزیزم ... من از پتو طرح حیوانات وحش می خوام ....

    تلفنم هم براتون تو تایپیک از طریق ایمیل فرستادم
    خوشحال می شم با من هماهنگ کنید
    پاسخ:
    سلام خانم
    ببخشید بدلیل مشغله کاری زیاد دو سه روزی به سایت سر نزده بودیم...بله موجود داریم..تلفن تماسمون تو سایت هستش
    سلام روز خوش ...
    در مورد خرید پتو ... خیلی عالی بود ....
    واقعا خودمو همسری تا 1 ساعت هی روش دست می کشیدیم حسه خوبی داشت تا حالا چیزی به این لطیفی ندیده بودم ... همش تصور می کردم که نی نی داخلش بخوابه ای جانمممممممم
    منن از دوستای نی نی سایت هستم از اون طریق با شما اشنا شدم ... برای دختر خواهرمم می خوام سفارش بدم همین پتو رو ولی خوب منتظر می مونم ا 2 هفته دیگه ببینم طرح هایی که قراره براتون برسه چه شکلیه ...
    بازم ممنون ... در ضمن پیگیریتون برای رسیدن بسته هم خیلی عالی بود ... یعنی خیلی این احساس مسئولیتتون رو دوست داشتم ... تو این مدتبه همه پیشنهاد این پتو رو دادم ...
    پاسخ:
    سلام مهرنوش عزیز ممنون از لطف شما خانمی...آرزوی بزرگ ما رضایت مشتریانمون هستش وهدف ورسالت اصلی ما کیفیت،سرعت،دقت،اطمینان،وتعهد به مشتریان میباشد.هدف صرفا فروش نیست هدف جذب مشتریان وفادار ودایمی است که این مهم جز با صداقت وارائه محصولاتی تک وبینظیر ممکن نمیباشد..سپاس از لطف شما
    انشاالله محصولات جدید رسید خبرتون میدم
    با سلام
    من یکی از پتوهاتونو می خوام بخرم اما می خوام بدونم اگه طرح جدید واستون می رسه صبر کنم. 
    با سلام یکی از پتوهاتونو می خواستم اما اگه طرح جدید می رسه صبر کنم. لطفا جواب رو واسم ایمیل یا اس ام اس کنید. متشکرم
    09131570536
    heydarzadeh86@yahoo.com
    پاسخ:
    طرح جدید که قطعا میرسه..حالا میل خودتونه
    سلام من ازپتوی طرح 12 میخوام که تموم شده   چیکار کنم  من واقعا این مدلو دوس دارم به دادم برسید
    پاسخ:
    سلام ..خانم محترم ...احتمال زیاد تو کارای جدیدمون که تا دو هفته دیگه میرسه موجود باشه..اگه مایل بودین شماره تماستون از طریق سایت بفرستید محصولات جدید رسید اطلاع رسانی کنیم
    سلام موجودی پتو کودک فعلی همون طرح جدیداست که قرار بود برسه .
    پاسخ:
    سلام نه خیر اونارو وقت نکردیم عکس تو سایت بذاریم...شب عیده سرمون شلوغه..در ضمن ما اطلاعات سایتمون کلا منتقل کردیم به ادرس جدید
    www.mavii.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی